Apžvalga

Klientas – mokymų akademija – viena žinomų ir sėkmingiausių mokymų bendrovių. Atėjo laikas, kada klientas nusprendė, kad reikia atnaujinti svetainę. Jie kreipėsi į mus pamatę mūsų rinkodaros sėkmės istorijas, žinodami, kad kuriame į rinkodarą orientuotas svetaines, kurių pagrindinis tikslas – padidinti pajamas, o ne tik gražiai atrodyti.

Sprendimas

Aptarėme įvairius dizainus ir tai, kaip jie įsivaizdavo savo naują svetainę, kaip ji turėtų atrodyti. Kai jau buvome susipažinę su dizainu, mes paprašėme SmartSale dizainerio Lino sukurti pirmąją pilno dizaino koncepciją. Mes pasirinkome šviežią ir švarų dizainą, tačiau taip pat išryškinantį CRO elementus, tokius kaip formos ar raginimai veikti. Sutarėme, kad svetainė bus kuriama naudojant „WordPress“, nes tai palengvins jos administravimą bei atnaujinimus. Tačiau kai kurių funkcijų, kurių jiems reikėjo naujoje svetainėje, nepavyko pateikti naudojant papildinius, o tai reiškė, kad buvom priversti sukurti personalizuotus sprendimus, pagal jų reikalavimus. Kuriant svetainę, mūsų SEO komanda atliko raktinių žodžių tyrimus ir pradėjo optimizuoti svetainę. Mūsų turinio komanda paruošė tekstus, o kai svetainė buvo paruošta, mes įsitikinome ar viskas veikia ir ar viskas tinkamai optimizuota.

Rezultatai

Šie rodikliai rodo tiesioginį poveikį matomumui, srauto ir potencialių klientų generavimui bei pardavimams, kuriuos padėjo pasiekti SmartSale komandos sukurtas projektas. Visi duomenys yra per 90 dienų, nuo 2017 m. balandžio 27 d. iki liepos 22 d., O srauto ir pardavimo duomenys yra paimti iš „Google Analytics“, palyginti su ankstesnėmis 90 dienų (2017 m. Sausio 10 d. – balandžio 26 d.). Štai ką mes pasiekėme: „Google“ srauto padidėjimas 15,44% Pardavimų konversijų padidėjimas 1,735% Pardavimų konversijos krepšelio padidėjimas 1480,96% 13,98 pozicijų padidėjimas Matomumas padidėjo 6,88% Bet kokio naujo projekto našumo padidėjimas yra puikus rezultatas, ypač per tokį trumpą laiką.

Rezultatai

Kai tik svetainė buvo optimizuota, reitingas ėmė augti. Įrašai ir straipsniai pradėjo populiarėti. Per du mėnesius nuo kampanijos pradžios pastebimas svetainės matomumo augimas, leidęs jai surinkti nemažą srautą. Per pirmuosius keturis SEO kampanijos mėnesius svetainės srautas padidėjo 207%. Šio srauto kokybė taip pat pagerėjo, nes konversijų rodiklis padidėjo 415%, palyginti su 67% konversijų rodikliu, kuris buvo prieš tai. Per 4 mėnesius svetainė pasiekė aukščiausias pozicijas savo nišoje. Nors kitų projektų reklamos kampanijos biudžetai yra žymiai didesni. 15,44% „Google“ srauto padidėjimas ir 1725% pardavimų padidėjimas Jei nebus tinkamai suprojektuota svetainė, bet koks padidėjęs srautas taps aklaviete, kurioje vartotojai negalės įvykdyti norimos veiksmo, į kurį mes norėtumėme jį nukreipti. Šiame pavyzdyje buvo norima užpildyti potencialių klientų generavimo formą arba prisiregistruoti prie mokamos paslaugos, kurią siūlo ši konkreti el. mokymosi platforma. Kad nedarytumėme šios klaidos, dirbome kartu su klientu, kad sukurtumėme vartotojui patrauklią darbo aplinką, kuri atitiktų jo paieškos poreikius (t.y atsakyti į visas paieškos užklausas, kurios gali kilti šiame sektoriuje), kartu palengvinant vartotojo kelią, kuriame jis gauna visus atsakymus, į visus jam rūpimus klausimus. Bendras visos komandos požiūris užtikrino, kad svetainė tapo puikiai pritaikyta vartotojui bei paieškos sistemoms, tokioms kaip „Google“. Tada komanda daug laiko praleido dirbdama su klientu, kad įsitikintų, jog visas tinklalapio tekstas atitinka jų norus ir poreikius. Tuomet komandai buvo pavesta įgyvendinti kitą etapą, kurio metu bus siekiama supaprastinti šią informaciją į lengvai naudotojui suprantamą bei glaustai pateikiamą svetainės aplinkoje. Pateiktą koncepta ir projekciją įgyvendino mūsų ekspertų komanda. Galutinis akcentas buvo užtikrinti, kad visos prekės, kurias bus optimizuots, būtų atitinkamai peržiūrėtos. Šis darbas apėmė tokių elementų kaip nuorodos, antraštės, metaduomenys, vaizdai, peržiūra ir optimizavimas. Šis bendras ir platus požiūris į svetainės optimizavimą atvedė prie puikių rezultatų – organinio srauto ir potencialių klientų / pardavimų augimo. Palyginę 2017 m. balandžio 27 d. – liepos 22 d. laikotarpį su tuo pačiu laikotarpiu iki jo (sausio 30 d. – balandžio 26 d.), Pastebime, kad labai padidėjo mums svarbiausi statistiniai rodikliai. Vien „Google“ srautas padidėjo 15,44% ir sudarė 96,24% viso sugeneruoto paieškos srauto. Tai paskatino naujų svetainės vartotojų padidėjimas 22,27%, o bendras naujų seansų skaičius padidėjo 5,92%. Ne mažiau svarbu ir tai, kad svetainėje konversijų skaičius padidėjo 1725%. O tai reiškia, kad dramatiškas svetainės dizaino, tekstų, raginimų veikti mygtukų ir SEO optimizuotų elementų optimizavimas, kurį mes atlikome – SUVEIKĖ.  

Paskubėk ir registruokis NEMOKAMAI konsultacijai jau dabar!