Apžvalga

Kliento pagrindinė veiklą – prekyba statybos medžiagomis. Veikla vykdoma nuo 2014m., per šį laiką pavyko išaugti į gana nemažą verslą, tačiau ties tuo mūsų tikslai nesibaigia. Taiga ką mums pavyko pasiekti?

Klientas:
ViskasNamams
Industrija:
Statybos
Paslaugos:
Prekyba
Nuoroda:
Viskasnamams.lt

Įšūkiai

Išanalizavus dabartinę kliento poziciją, radome šias problemas: • Netinkama išorinio SEO strategija. •  Nenaudojama turinio rinkodara. • Nebuvo dirbama ties UX patirties gerinimu. • Taip pat radome techninių klaidų. • Nepropoguojami socialiniai tinklai.

Sprendimas

Tinklalapio restruktūrizavimas, turinio kūrimas, vidinių puslapių susiejimas, tinkama išorinio SEO strategija padėjo klientui pakilti į neblogas pozicijas pagal jam aktualiausius raktažodžius, kas gana stipriai įtakojo srauto padidėjimą.

 

Sukurta trijų mėnesių trukmės išorinio SEO kampanija, įkomponuota turinio rinkodara, kurios metu pradėjome ruošti turinį tam tikromis aktualiomis temomis, taip pat buvo aptarti UX patirties gerinimo klausimai, kurie sprendžiami ir tobulinami, taip pat apjungėme ir klientų komunikacija (komentarus), kas leis atnaujinti mūsų pasenusį „turinį“(paslaugos puslapius), įrašėme snippet’us, kurie atvaizduos mūsų produkcijos įvertinimus, kas leis išsiskirti iš pilkos masės, na ir ateityje galiausiai planuojame suaktyvinti socialinius tinklus.

Rezultatai

Pradžioje lankytojų skaičius buvo apie 2000

Šiuo metu surenkame 5500 iki 6500 lankytojų per mėnesį SEO pagalba, tad rezultatai pakilo 300%, kas yra tik pradžia mūsų užsibrėžtų tikslų.

Taip pat pradėjome konkuruoti ties tokiais raktažodžiais kaip: akmens vata, gipso kartonas, elektriniai radiatoriai, radiatoriai ir daugeliu kitų… Noriu pabrėžti, kad ties daugeliu iš jų buvome vos tik antrame, trečiame puslapyje, tad per tris mėnesius pasiekti TOP 3 yra ganėtinai neblogas rezultatas.

Paskubėk ir registruokis NEMOKAMAI konsultacijai jau dabar!