Apžvalga

Įkurtas pakuočių pakuočių verslas anksčiau susilaukė konversijų per tiesioginį srautą ir prekės ženklo žinomumą, tačiau nesugebėjo sugeneruoti natūralios paieškos srauto. Atidaręs elektroninę parduotuvę, šis klientas kreipėsi į mus, norėdami pasiekti didesnius pardavimus per organinę paiešką, kad užtikrintų stabilų ir patikimą ilgalaiki pajamų šaltinį.

Tikslas

Mūsų tikslas buvo padidinti organinį srautą. Mūsų komandai buvo pavesta sukurti skaitmeninės rinkodaros strategiją, siekiant pagerinti paieškos sistemos reitingą ir pritraukti naujų kvalifikuotų klientų į el. prekybos parduotuvę. Tačiau tikslas buvo ne tik pasiekti geras pozicijas, bet ir užtikrinti, kad prekės ženklo balsą, kuris tiksliai reprezentuotų juos – ypač jų atsidavimą, patikimumą ir ekologiškumą.

Sprendimas

Kad pasiektumėme tikslą, kuris visų pirma buvo skirtas tiksliniams vartotojams, ieškantiems tiek kokybiškų paslaugų, tiek tvarių produktų, turėjome sukurti strategiją, pagal kurią optimizuotas turinys būtų pateikiamas tinkamam „Google“ vartotojui. Tai reiškė daugybės skirtingų optimizavimo būdų panaudojimą kuriant išsamią į vartotoją orientuotą kampaniją.

Pirmasis mūsų žingsnis buvo nustatyti raktinius žodžius ir paieškos užklausas, kurias klientai naudojo, kad rastų susijusius produktus. Mes atlikome populiarių terminų ir jų klientų analizę, siekdami išsiaiškinti, kas geriausiai atitiktų jų poreikius, kai kalbama apie komercinius ketinimus.

Kai jau turėjome raktinius žodžius, pradėjome taisyti kliento nukreipimo puslapių tekstus. Tai darydami mes galėjome ne tik pateikti raktinius žodžius į nukreipiamąjį puslapį, kuris padėtų „Google“ suprasti mūsų kliento pasiūlymą, bet ir bendrauti su auditorija, kai jie bus svetainėje, ir taip padidindami galimybę konvertuoti srautą. Pastarąjį mes pasiekėme įterpdami prekės ženklo balsą ir istoriją į puslapio turinį, taip pat optimizuodami raginimus veikti, kad būtų atkreiptas dėmesys į viliojantį – komercinio tipo pasiūlymą. Taip pat atlikome bendrą optimizaciją: sutvarkėme pavadinimų žymas ir meta aprašymus, ir atlikome techninį svetainės auditą, kuris leido mums atlikti svarbius atnaujinimus ir išspręsti vidines problemas, kurios turėjo neigiamos įtakos paieškos matomumui.

Nors vidinio SEO darbai yra labai svarbūs didinant srautą, tačiau ir išorinis SEO taip pat vaidiną svarbų vaidmenį kuriant strategiją, užtikrinančią aukščiausius rezultatus. Pagrindinis mūsų dėmesys buvo skirtas atgalinių nuorodų įsigijimui, nes tai padėjo sustiprinti šio kliento autoritetą internete ir dėl to padidinome raktinių žodžių matomumą. Mes tai padarėme pateikdami verslo informaciją svarbiuose internetiniuose kataloguose ir paieškos portaluose bei publikavę straipsnius kitose labai tikslingose ​​ir patikimose svetainėse, kuriose yra patikimos ir autoritetingos.

Įgyvendinę abi šias išorinio SEO strategijas, mes ne tik padidinome autoritetą, bet ir užtikrinome didesnį susijusių raktinių žodžių matomumą. Galutinis mūsų kampanijos rezultatas pasiektas ir klientas liko patenkintas mūsų darbu.

Rezultatai

Vykdydami šią skaitmeninės rinkodaros kampaniją, vos per devynis mėnesius pasiekėme reikšmingų patobulinimų. Vykdydami savo strategiją pastebėjome, kad natūralus matomumas padidėjo 478%, pagerėjo 20 tikslinių ir konkurencingų raktinių žodžių reitingai.

Kadangi mūsų strategijoje dėl natūralaus srauto gerinimo buvo optimizuotas turinys svetainėje ir padidintas svetainės autoritetas, mūsų matomumas buvo ne tik įspūdingas, bet ir nuoseklus ir augantis. Tęsiant turinio rinkodarą ir vykdant paieškos sistemų optimizavimą, buvo dar labiau padidinas matomumas ir srautas.

Verta paminėti, kad vien tik organinis srautas nėra vienintelis patikimas pajamų šaltinis. Tačiau kadangi mūsų kampanija buvo skirta pritraukti naujus klientus, o ne tik padidinti srautą, todėl ir buvo akcentuojamos tik tos rinkos, kuriose konversijos rodiklis yra nepaprastai aukštas – 11,1%.

Paskubėk ir registruokis NEMOKAMAI konsultacijai jau dabar!