Apžvalga

Gerai įsitvirtinusi Vilniaus advokatų kontora 2018 m. Pradžioje pastebėjo staigų srauto ir konversijų sumažėjimą. Jie paprašė mūsų peržvelgti jų svetainę, audito metu įvertinome viską – nuo puslapio išdėstymo iki tekstų ir svetainės techninės būklės. Tapo aišku, kad esamą svetainę galima žymiai patobulinti, kad būtų padidintas natūralus srautas ir konversijos.

Tikslas

Mūsų tikslas buvo padidinti sumažėjusį srautą ir pagerinti mažėjantį konversijų kiekį. Pavedėme savo SEO ir turinio rinkodaros specialistus sukurti strategiją, kuri pagerintų paieškos sistemų reitingą ir padidintų natūralų srautą.

Sprendimas

Norėdami pasiekti tikslą ir pritraukti daugiau lankytojų (lankytojų, kurie užsiregistruos konsultacijoms ir taps klientais), turėjome sukurti strategiją, pagal kurią tinkamas turinys būtų pateiktas tinkamam vartotojui ir įtikintų juos imtis veiksmų . Pirmasis mūsų žingsnis, atlikti išsamią svetainės analizę. Buvo sukurta nauja struktūra, kurioje atradome daugiau vietos tekstui, patobulinome kontaktų formas ir paruošėme mygtukus, kurie raginimą veikti. Kol mūsų dizaineriai intensyviai dirbo prie svetainės maketo, mūsų SEO komanda atliko išsamius raktinių žodžių tyrimus, prioritetą teikdama raktiniams žodžiams, kurie greičiausiai pritrauktų kvalifikuotus lankytojus ir konversijas. Kai tik buvo nustatyti raktiniai žodžiai ir paruoštas dizainas, mūsų rašytojai perrašė kliento nukreipimo puslapių kopijas, pabrėždami kompetenciją ir autoritetą. Tai padėjo mūsų klientui sužadinti pasitikėjimą iš lankytojų. Atkreipėme dėmesį į platesnes turinio rinkodaros strategijas, kurios galėtų padėti parodyti kliento autoritetą potencialiems klientams ir „Google“. Rekomendavome klientui prisiregistruoti prie nepriklausomos atsiliepimų platformos ir pateikti klientų atsiliepimus savo svetainėje, kas padėtų sukurti pasitikėjimą potencialiems klientams. Taip pat, paruošėme papildomą paslaugą klientams, kurį pozicionavom kaip mėnesio paketą, į kurį įtraukėme naujų paslaugų, kur būtų nukreipiami klientai, kurių vertė yra didesnė, taip pat kiekvieną mėnesį pradėjome rašyto po naują straipnį, pasirėmus mums aktualiais raktiniais žodžiais.

Rezultatai

Srautas ne iš karto pagerėjo, kai naujasis svetainės dizainas pradėjo veikti 2019 m. sausio mėn., bet viskas pradėjo judėti maždaug 2019 m. kovo mėn., klientas pastebėjo, kad organinis srautas padidėjo 23% (kovo 19 d. – lapkričio 18 d.), per tą laiką tinklalapyje apsilankė 390 nauji potencialūs klientai. Po šios pirminės sėkmės klientas sutiko pridėti atsiliepimų platformą. Prenumerata pradėjo veikti 2019 m. balandžio mėn., netrukus iš laimingų klientų sulaukėme daugybės penkių žvaigždučių atsiliepimų. Dėl to pagerėjo svetainės autoritetas ir pasitikėjimas, o tai prisidėjo prie tolesnio organinių srautų padidėjimo per ateinančius keletą mėnesių. Visa tai įtakojo puikius rezultatus, todėl padidėjo natūralus, didelės vertės, raktinių žodžių srautas. Vien tik nuo 2019 m. Gegužės 1 d. iki liepos 31 d. tinklalapis sulaukė 2223 naujų lankytojų. Bendras tinklaraščio srautas, palyginti su ankstesniu laikotarpiu, padidėjo 151%. Žymiai padidėjo pagrindinių raktinių žodžių matomumas – nuo 0,5% 2019 m. Sausio mėn. iki daugiau nei 2% 2019 m. Rugpjūčio mėn. Ši didėjimo tendencija buvo nuolatinė nuo pat kampanijos pradžios. Kadangi mūsų klientas dabar užima 1–3 pozicijas pagal didelę dalį savo pagrindinių raktinių žodžių, kampanija ir toliau stiprėja, todėl tikimės, kad kas mėnesį dirbant toliau tobulėsime.

Paskubėk ir registruokis NEMOKAMAI konsultacijai jau dabar!