Apžvalga

Aptariama darbas – jogos meistrės internetinė svetainė, kurioje pagrindinis tikslas – jogos “retreat’ų” pardavimai.

Klientas:
Lina Logvin
Industrija:
Sveika gyvensena
Paslaugos:
Joga
Nuoroda:
LinaLYoga.com

Įšūkiai

Prieš tai sukurta svetainė turėjo problemų: ilgas krovimo greitis, nedidelis srautas, dėl kurio buvo mažas ROI (investicinė grąža). Klientas norėjo, kad mes iš naujo suprojektuotume svetainę nuo nulio, kad būtų aiškiai ir geriau iškomunikuojama jos veikla, taip pat atsakoma į visus rūpimus klausimus.

Sprendimas

Išnagrinėjus problemas, nustatėme kaip jas galima išspręsti ir atitinkamai kokia strategiją pasirinkti. Mes sutelkėme dėmesį į tai, kad naudotojai, nepaisant to, kokį įrenginį jie naudoja, gautų nepriekaištingą patirtį, todėl svetainė buvo pritaikyta įvairiems įrenginiams, nes naudotojų patirtis yra labai svarbi konversijų rezultatams ir ROI. Kiekvienas vidinis puslapis turėjo savo logiką, kuri privesdavo klientus prie mūsų tikslo – pardavimo arba elektroninio pašto pateikimo, kas leisdavo pasinaudoti mūsų sukurta, automatizuota, elektroninio pašto strategiją, kuri taip pat labai stipriai prisidėjo prie pasiektų rezultatų.

Rezultatai

Mūsų sukurta svetainė ne tik padėjo klientui parodyti save geriausiu kampu, bet taip pat padėjo jam atsivesti daugiau lankytojų į svetainę. Kadangi svetainė generavo gerą vartotojo patirtį, o pats vidinis ir techninis SEO buvo atliktas nepriekaištingai, tai tapome matomi paieškos sistemoje, kas leido atsivesti vis didesnį srautą pas save į svetainę iš Google paieškos sistemos, o kas svarbiausia, kad tas srautas buvo nemokamas, o konversijos rodiklis (pardavimų) pakilo daugiau nei KETURIS kartus!