Apžvalga

Klientas – statybų įmonė, kuris specializuojasi šildymo bei kondicionavimo įrangos montavime. Kadangi tai yra tokia specifinė darbo sritis, klientui sunkiai sekėsi rasti klientus.

Klientas:
-
Industrija:
Statybos
Paslaugos:
Kondicionavimas
Nuoroda:
-

Įšūkiai

Pradžioje, kai svetainė buvo tik paleista, ji generavo 4–5 užklausas per savaitę, tačiau tai sumažėjo iki 5 per mėnesį. Turėdamas tokį drastišką klientų skaičiaus sumažėjimą, klientas turėjo rasti būdą kaip šią problemą išspręsti.

Sprendimas

Pirminiai darbai prasidėjo nuo svetainės perkūrimo ir vidinio SEO optimizacijos, kam tai buvo reikalinga? Kadangi prieš tai paruošta svetainė buvo parengta prastai, kas galėjo įtakoti rezultatus, nusprendėme ją perdaryti nuo pagrindų. Paruošus svetainę ir paslaugų vidinius puslapius, pradėjome vidinį ir techninį SEO optimizavimą, kas padėjo sumažinti reklamos kaštus. Kaip matote pirmas mėnesis buvo gana sėkmingas, per jį spėjome sugeneruoti virš tūkstančio vartotojų, iš kurių konvertavo daugiau kaip 200. Pirminės kampanijos metu sugeneravome labai aukštą ROI, kuris buvo 40. Su laiku pradėjome ruošti auditorijas ir paleisdinėti pakartotinės reklamos kampanijas, kurių metu susigražinome prarastą srautą.

Rezultatai

Po pirmojo mėnesio tesėme reklamos administravimo darbus, tolimesni du mėnesiai leido pasiekti dar geresnius rezultatus. Už 400 eurų surinkome apie 5000 vartotojų, iš kurių konvertavo apie 750. Turėjome tokių dienų, kurių metu sulaukėme virš 50 skambučių. Taip pat, noriu pabrėžti, kad parduodama prekė yra “high-ticketas”, tad toks susidomėjas yra labai geras-aukšas.