Apžvalga

Nuo 2015 m. vasaros SmartSale pradėjo šios įmonės SEO reklamos kampaniją. Šis elektroninės komercijos verslas parašė mums norėdamas pradėti kilti SEO laipteliais aukštyn, norėdamas padidinti reitingą, srautą ir pardavimus. Kaip ir kai kuriose kitose svetainėse, su kuriomis mes dirbame, jose naudojama tik SEO, kaip vienintelis rinkodaros kanalas, nes jų pramonėje neleidžiami mokami skelbimai.

Tikslas

Pirmasis mūsų tikslas buvo padidinti svetainės reitingą. Mes žinojome, kad didelę dalį to užima išorinis SEO, nes svetainė jau buvo gerai optimizuota.

Sprendimas

Nors svetainė buvo gerai optimizuota, vis tiek atradome sričių, kuriose reikia atlikti papildomas korekcijas, ypač ties turinio rinkodara. Po audito, mūsų SEO komanda pradėjo dirbti ties svetainės turinio rinkodaros, siųsdami kliento produkciją influenceriams, prašėme pateikti mūsų suruoštą apžvalgą apie produktą. Taip pat atradome temų, kurios turi potencialio, prie to pačio suruošėme infografas, kurios padėjo sugeneruoti papildomų atgalinių nuorodų.

Rezultatai

Darbus pradėjome 2015 m. rugpjūčio mėn., svetainės reitingas stabiliai augo nuolatos. Dabar ji pralenkia daugumą kitų prekės ženklų, o bendras rinkos dominavimas yra akivaizdus. Nuo kampanijos pradžios mūsų kliento metinės pajamos išaugo nuo maždaug 500 000 eurų iki daugiau nei 2,7 milijono eurų, kurias sugeneravo vien tik natūralus SEO.

Paskubėk ir registruokis NEMOKAMAI konsultacijai jau dabar!