Apžvalga

Šios buhalterinės apskaitos įmonės pagrindinė lokacija – Vilnius, jos pagrindinis tikslas buvo pagerinti jų matomumą rajone.

Tikslas

Tikslas buvo pagerinti organinį tinklalapio matomumą tęsiant SEO darbus, organizuojant  turinio rinkodaros darbus, gerinant svetainės autoritetą.

Sprendimas

2015 m. spalio mėn. Mes pertvarkėme kliento svetainę, reguliariai kūrėme naują svetainės turinį (dažniausiai tinklaraščių įrašus), padidinome prekės ženklo žinomumą ir pririnkome daug atgalinių nuorodų į svetainę bendromis mūsų SEO ir turinio rinkodaros komandų pastangomis.

Rezultatai

Štai ką mes pasiekėme:

  • Padidėjęs raktinių žodžių matomumas 900%.
  • Bendras „Google“ 1 ir 2 puslapiuose esančių raktažodžių padidėjimas nuo 4 2015 m. spalio mėn. iki 36 2017 m. liepos mėn.
  • Padidėjimas nuo 5 nukreipiančių domenų 2015 m. Spalio mėn. Iki 218 domenų 2017 m. liepos mėn.
  • Padidėjimas nuo 12 atgalinių nuorodų 2015 m. spalio mėn. Iki 3687 2017 m. liepos mėn.

Raktinių žodžių matomumas padidėjo 900% Norint padidinti pardavimus, reikia sugeneruoti daugiau srauto. Norint padidinti srautą, reikia padidinti organinį matomumą. Dirbant su mažesne, tačiau lokalizuota įmone, turėtų būti sumažintas tikslinių raktinių žodžių, kuriais siekiama aukšto rango, spektras. Taip yra dėl susiaurintų frazių, kurias potencialus klientas gali naudoti norėdamas rasti įmonę ar jos paslaugas. Buhalterinės apskaitos sektoriaus įmonės atveju tas mažas spektras apims visų rūšių frazes, pradedant nuo „buhalterio vilniuje“ iki „buhalterinės apskaitos paslaugos“. Vykdydami šią konkrečią kliento kampaniją, mes sutelkėme dėmesį į nedidelį tik 20–30 frazių diapazoną, kad pasiektumėme aukštą reitingą, nes jie mūsų klientui duotų didžiausią naudą. Šiuos tikslus pasiekti gali būti gana sunku – ir vis sunkiau ir sunkiau – užimti pirmąjį jų puslapį, jau nekalbant apie pirmąsias tris pozicijas. Tačiau atsižvelgiant į vykstančią kampaniją, kurią buvome suplanavę šiam klientui, mes gerai supratome, šie laimėjimai bus įmanomi tik tda, jei bus suruošta tinkama strategija. Mūsų strategija buvo paprasta:

  • Padidinti prekės ženklo žinomumą per turinio rinkodarą.
  • Išnaudoti šias galimybes sukuriant patikimą išorinio SEO kampanijos strategiją.
  • Norėdami pagerinti vietinį SEO – pradėjome ruošti paskyras įvairiuose katalogų sąrašuose – taip siekdami padidinti bendrą autoritetą gaunant patikimas nuorodas iš išorinių šaltinių

Per pirmuosius keletą kampanijos mėnesių SEO komanda optimizavo svetainę taip, kad buvo paliestas kiekvienas kontrolinis veiksnys, kuris galėjo įtakoti mūsų pozicijas. Tai apėmė pavadinimų tobulinimą, vidines nuorodas, vaizdo įrašų optimizavimą ir kitus svarbius veiksnius, tokius kaip metaduomenų kūrimas / optimizavimas. Per tuos pirmuosius kelis mėnesius buvo atliktas raktinių žodžių tyrimas, kuris pateikė geriausias frazes. Per kitus dvejus su puse metų mes sukūrėme daug turinio. Dalis jo buvo parašyta kaip tinklaraščio įrašai, o dalis paskelbta svetainėse, kuriose pagrindinis dėmesys skiriamas tai pačiai ar artimai susijusioms temoms. Mes taip pat sutelkėme dėmesį į problemas, su kuriomis susidure daugelis mūsų klientų, suruošėme atsakymus, kuriuos galėtų rasti mūsų tinklalapyje. Turinys, sukurtas ir paskelbtas kitose svetainėse, turėjo tris veiksnius, lemiančius bendrą šios kampanijos sėkmę. Šie trys veiksniai buvo: Svetainės turinio tema ir kontekstinis santykis su siūlomomis paslaugomis Atgalinių nuorodų turinys padėjo suprasti pačiam „Google“ tai, apie ką yra mūsų svetainė. Padidėjęs atgalinių nuorodų skaičius. Atitinkamumas + išorinis SEO + Turinys = Google aukštumos  

Paskubėk ir registruokis NEMOKAMAI konsultacijai jau dabar!