Apžvalga

Klientas yra advokatų kontora, kuri specializuojasi – skunduose bei verslo teisėje. Kadangi tai yra specializuota ir nišinė darbo sritis, klientui sunkiai sekėsi surasti darbo. Kai iš pradžių buvo sukurta svetainė, ji generuodavo 4–5 potencialius klientus per dieną, tačiau pastaruoju metu tai sumažėjo tik iki 2 per mėnesį. Dėl tokio drastiško potencialaus kliento skaičiaus sumažėjimo reikėjo rasti būdą, kaip greitai atgaivinti verslą.

Įšūkiai

Sprendimas

Šiam klientui mes rekomendavome „Facebook“ reklamą. Kadangi daugelis žmonių nežino, kad turi šių problemų, jie neieškos tokio tipo paslaugų internete. Tiek turinio rinkodara, tiek mokama paieškos reklama reikalauja sąmoningumo. „Facebook“ reklama mums pavyko pasiekti šiuos žmones ir pranešti jiems apie mūsų kliento teikiamas paslaugas. „Facebook“ reklama taip pat yra geras būdas pritraukti srautą į svetainę, nes greitai pradedama generuoti rezultatai. Taip pat sukūrėme specialų šios kampanijos nukreipimo puslapį, kad klientams būtų labiau suprantamas procesas ir tolimesnė eiga. Dėl gero nukreipimo puslapio potencialus klientas gali lengvai susisiekti ir suprasti savo problemą ir jos sprendimo galimybes, o tai ir buvo svarbu šios kampanijos sėkmei.

Rezultatai

Kas nutiko šį laiką? Pirmą mėnesį išleidome 278,31 eurų ir klientui sugeneravome 8 potencialius klientus. Pirmasis mėnuo daugiausia buvo susijęs su kampanijos nustatymais ir analitika, raginimų veikti, testavimu ir duomenų rinkimu, kad būtų galima optimizuoti duomenimis pagrįstą tolimesnę reklamos kampaniją. Pasiekta 51 000 potencialių klientų, kas yra 1000 proc. daugiau nei per pirmuosius 3 mėnesius. Toliau optimizuodami nukreipimo puslapį konversijoms ir atnaujindami prastesnės kokybės skelbimus, remiantis atsiliepimais ir skelbimų duomenimis, antrąjį mėnesį padidinome rezultatus iki 22 potencialių klientų. Aukščiau pateiktame paveikslėlyje biudžetas padidėjo tik € 50. Daugiausia potencialių klientų padidėjo dėl mūsų optimizavimo kampanijos. Kai CPA (Cost Per Acquition) yra 15 eurų, klientas yra labai patenkintas rezultatais, kuriuos pasiekia ši kampanija. Advokatų industrijoje aukštos kokybės klientas gali būti labai vertas daug, nes dauguma klientų atstovauja dideles kompanijas. Tokio tipo paslaugos gali būti vertos nuo 1000 eurų iki 150 000 eurų. Svarbu yra tai, kad ši kampanija būtų nuolatos tobulinama. Kaip parodyta aukščiau pateiktoje ekrano kopijoje, iki šiol šią reklamos kampaniją pasiekė 51 000 žmonių. Mes nustatėme galimą 500 000 žmonių auditoriją. Tai reiškia, kad per ateinančius kampanijos mėnesius mes tikimės sugeneruoti dar daug potencialių klientų.

Paskubėk ir registruokis NEMOKAMAI konsultacijai jau dabar!