Apžvalga

Londonas yra vienas brangiausių pasaulio miestų, vykdantis PPC kampanijas, todėl nenuostabu, kad ši paskyra iki mūsų perėmimo veikė nuostolingai. Be to, be PPC, mes taip pat buvome pradėję SEO kampaniją ir atlikę keletą gana reikšmingų pakeitimų kliento svetainėje, kad pagerintume konversijos koeficientą.

Sprendimas

Po nuodugnios paskyros peržiūros nusprendėme suruošti visiškai naują kampaniją, kuri būtų labiau orentuota į svetainės struktūrą. Sukūrėme keletą naujų skelbimų, reklamuojančių firmą pagal prekės ženklo balso toną ir turintį aiškų pranešimą. Kadangi skelbimai yra pati pirmoji prekės ženklo komunikacija, su kuria susiduria potencialūs klientai, būtina, kad jos skleistų pasitikėjimą, patikimumą, ypač tuo metu, kai jų potencialūs klientai dažnai yra nepasitikintys, emocingi ir nežinia kokias galimybes turintys. Žinodami, kad yra frazių, į kurias mes taikdami galime gauti didesnį nei 8 eurų CPC už paspaudimą, žinojome, kad bus svarbu padidinti skelbimo reitingą ir nukreipimo puslapius į ieškomus raktinius žodžius. Kadangi konkurencija buvo didelė, o raktiniai žodžiai buvo brangūs, turėjome užtikrinti, kad kiekvienas svetainės paspaudimas būtų kuo naudingesnis, todėl mes taip pat pradėjome dažnai papildyti neigiamų raktinių žodžių sąrašą.

Rezultatai

Prieš pradedant dirbti su mumis, svetainė per mėnesį sulaukė daugiausia 2 kontaktinių formų užpildymų arba skambučių. Per 4 mėnesius nuo mūsų valdymo jie sulaukdavo iki 14 vien iš PPC veiklos. Per 10 mėnesių SEO ir PPC konversijos skaičius pasiekė 56 per mėnesį. Mums ne tik pavyko padidinti konversijų rodiklį, bet po to, kai perėmėme paskyrą, sugebėjome sutaupyti vidutiniškai 43% jų „Google Ads“ biudžeto, o tai daugiau nei moka už mūsų administravimą. Per 12 mėnesių CPA sumažėjo nuo pradinių 373 eurų iki 28 eurų.

Paskubėk ir registruokis NEMOKAMAI konsultacijai jau dabar!