Apžvalga

Ši įmonė parašė mums, kai mes paraštumėme jiems straipsnį, kuris pradėjo jiems pasiekti aukštas pozicijas „Google“ pagal labai konkurecingą frazę. Srautas, kurį sukūrė šis straipsnis, pritraukė pakankamai daug klientų, kad juos sužavėtumėme, todėl jie pasirinko mus.

Tikslas

Šis projektas mums patiko, nes būtent šis verslas turėjo labai agresyvų 12 mėnesių augimo planą. Žinodami, kad rinka yra nepaprastai konkurencinga ir kad mes einame prieš keletą nusistovėjusių konkurentų su daug didesniais biudžetais, mes vistiek pasryžome šiam darbui.

Sprendimas

Pradėjome nuo raktinių žodžių audito, nustatydami frazes, kurios greičiausiai padidintų potencialių klientų skaičių. Kai nustatėme šiuos raktinius žodžius, pradėjome optimizuoti svetainę. Tada pradėjome rašyti straipsnius ir įvairius kito tipo įrašus, kurių kiekvienas paliečia vis skirtingą temą. Šio tipo įrašų reitingas per pirmuosius metus stabiliai augo, todėl srautas ir konversijos didėjo. Mūsų turinio rinkodaros komanda įsitraukė į savo veiklą, suteikdama fantastiško turinio, paskelbto finansiniuose ir teisiniuose tinklaraščiuose, taip pat naujienų portaluose.

Rezultatai

Kai tik svetainė buvo optimizuota, reitingas ėmė augti. Įrašai ir straipsniai pradėjo populiarėti. Per du mėnesius nuo kampanijos pradžios pastebimas svetainės matomumo augimas, leidęs jai surinkti nemažą srautą. Per pirmuosius keturis SEO kampanijos mėnesius svetainės srautas padidėjo 207%. Šio srauto kokybė taip pat pagerėjo, nes konversijų rodiklis padidėjo 415%, palyginti su 67% konversijų rodikliu, kuris buvo prieš tai. Per 4 mėnesius svetainė pasiekė aukščiausias pozicijas savo nišoje. Nors kitų projektų reklamos kampanijos biudžetai yra žymiai didesni.

Paskubėk ir registruokis NEMOKAMAI konsultacijai jau dabar!