Apžvalga

Klientas yra gana gerai žinomas medžio centras, kurio pagrindinė veiklą – medienos prekyba didmena ir mažmena.
Bendrovės strategija – suteikti klientui galimybę turėti kuo platesnį prekių asortimentą, tuo tikslu stengiamasi didinti medienos gaminių ir ruošinių asortimentą, naujų produktų įvedimą į rinką. Taip pat rūpinamasi klientų kokybišku aptarnavimu, paslaugų teikimu, klientų patogumui teikiamos stalių paslaugos.

Klientas:
Eituma
Industrija:
Statybos
Paslaugos:
Prekyba
Nuoroda:
Eituma.lt

Įšūkiai

Išanalizavus dabartinę kliento poziciją, radome šias problemas:

• Tiksliniai raktiniai žodžiai nukreipė lankytojus į pagrindinį puslapį vietoj atitinkamų puslapių.
• Konkurentai turi atskirus puslapius, turinčius gerą turinį pagal kuriuos reitinguoja, o klientas turi tik pagrindinį
puslapį raktinių žodžių reitingavimui.
• Buvo gana prastai paruošta svetainė tiek iš struktūros, tiek iš techninės pusės.
• Netinkamai optimizuotas turinys.
• Pasirinkta netinkama išorinio SEO strategija.
• Pasenes naujienlaiškio turinys, kurį reikėjo atnaujinti ir pradėti ruošti naują.
• Nepropoguojami socialiniai tinklai.

Sprendimas

Tinklalapio restruktūrizavimas, turinio kūrimas, vidinių puslapių susiejimas, tinkama išorinio SEO strategija padėjo klientui pakilti į neblogas pozicijas pagal jam aktualiausius raktažodžius, kas gana stipriai įtakojo srauto padidėjimą.

Rezultatai

nuo 260 lankytojų permėnesius padidėjo iki 1800 per mėnesį, kas sudaro 700-800% skirtumą.

Daugiau nei 50 raktažodžių top 5 pozicijose.
25-30 raktažodžių pasiekė 1 to 3 pozicijas