Konversijų optimizavimas

Konversijų optimizavimas2018-09-22T09:09:46+00:00

ROI (konversijos) – kelias į jūsų tikslų įgyvendinimą.

Beveik visos skaitmeninės rinkodaros kampanijos tikslas – generuoti konversijas. Greičiausias
būdas pasiekti šį tikslą – dirbti su geriausiais šios srities profesionalais, turinčiais patirties didinant svetainių lankomumą ir konversijų skaičių.

Kaip konversijų optimizavimo paslauga veikia?

Jei patirtis, kurią jūsų potencialūs klientai įgyja po to, kai peržiūri reklamą, nėra tinkama, nėra
optimizuota, nėra konvertuojama, tuomet visos pastangos ir investicijos – veltui. Mes suvokiame, kad paieškos sėkmė nėra tapatu reklamos peržiūroms.

Testavimo metodas

Nors yra daug įvairių būdų, kaip atlikti testavimą, toliau pateikti 3 mūsų mėgstamiausi metodai:

Kas yra konversija?2018-09-11T11:26:58+00:00

Konversija yra pageidaujamas veiksmas, kuris teikia naudą Jūsų svetainėje. Tai gali būti kontaktinės formos, užsiregistravimas naujienlaiškiui, skambutis telefonu.

Koks yra geras konversijų rodiklis?2018-09-11T11:23:58+00:00

Tai skiriasi pagal nišą ir pageidavimus.

CRO esmė yra: kai pasiekiate patenkinamą konversijų rodiklį, visada galite ir toliau bandyti tai tobulinti.

kiek tai kainuoja?2018-09-11T11:20:14+00:00

Šiuo metu mūsų CRO pasiūlymas yra prieinamas tik kaip kompleksinis sprendimas pasirinktuose SEO paslaugų planuose. Jei norite gauti daugiau informacijos, susisiekite su mumis nemokamai!

Ar CRO paslauga gali padidinti savo savo klientų skaičių ir pardavimus?2018-09-11T11:18:30+00:00

Taip. Pagrindinis tikslas – pagerinti konversijų rodiklius. Tai – generuoja didesnę procentinę dalį potencialių klientų arba pardavimų iš lankytojų skaičiaus, kurio sulaukia Jūsų svetainė.

Kodėl svetainėje tai svarbu?2018-09-11T11:12:23+00:00

Jūsų verslo pelningumas yra susietas su klientais, kurie imasi tam tikrų veiksmų. Jeigu sugebate sugeneruoti daugiau klientų ar pardavimų, kurių srautas yra toks pats, Jūsų pajamos taip pat turėtų didėti. Šis būdas sukuria daug didesnį našumą Jūsų pardavimo ir rinkodaros kanale.

Kas yra konversijų rodiklių optimizavimas?2018-09-11T11:08:14+00:00

CRO yra procesas, didinantis procentinę svetainės lankytojų dalį. Yra daugybė būdų, kuriais galima rasti patobulinimų.

Pavyzdžiui:  antraštės, svetainės turinys, spalvų suderinimas. Taigi, visada yra kažkas, ką galima išbandyti, kad būtų surastas optimalus sprendimas.

Ką klientai kalba apie mus

Man patinka jų labai profesionalus požiūris į klientą ir skiriamas dėmesys jam, nesi tik dar vienas klientas. Labai džiugina, kad  yra galimybė parašyti laišką ir  greitai pasikonsultuoti įvairiais klausimais.
Livija K.

Tai buvo viena geriausių mano investicijų į reklamą internete, kuri viršijo mano lūkeščius. Šaunuoliai, puikiai padirbėjot.

Karolis V.

Susisiek ir gauk nemokamą konsultaciją!

Mūsų komanda yra pasiruošusi išauti jūsų pardavimų raketą į skaitmeninės rinkodaros aukštumas. Ko laukiate?
Susisiekite, kad sužinotumėte daugiau apie savo galimybes.