Naujienos

Konversijų optimizavimas Programavimas Svetainių kūrimas UX/UI Dizainas Web dizainas

Kaip dažnai turėčiau atnaujinti svetainę-internetinį puslapį?

Vienas iš dažniausiai užduodamų klausimų yra: „Kaip dažnai turėčiau pertvarkyti savo svetainę?“ Tačiau tai dažniausiai nutinka tik tuo atveju, jei kompanija, kurioje dirbate, yra suprantama, kad būtina reguliariai karts nuo karto pertvarkyti svetainę, atsižvelgiant į visus „Google“ nuolatinius algoritmų atnaujinimus.

Sunku patikėti, bet net 2018 m. vis dar yra daugybė verslininkų, kurie nesupranta, kad nuoseklus svetainės pertvarkymas gana stipriai įtakoja jūsų svetainės matomumą internete…

Atsakymas į tai, kaip dažnai turėčiau pertvarkyti savo svetainę, yra lengvesnis ir suprantamesnis, nei galite tikėtis. Paanalizavus savo pagrindinius veiklos rodiklius (KPI), atsakymą rasite greitai.

Svetainės logikos pertvarkymas

Jūsų svetainė yra geriausias jūsų pardavimų varikliukas arba bent jau teoriškai turėtų būti. Tai yra 24 valandų jūsų prekės ženklo reklama, kuri niekada nemiega ir niekada nenustoja prekiauti, jei tinkamai ją optimizuojate:

  • SEO (raktiniai žodžiai, metažymos, aprašai ir kt.)
  • Puikus dizainas (vartotojo patirtis, patogumas, naršymas)
  • Rinkodarinis srautas (internetiniai dienoraščiai, socialinė žiniasklaida, nuorodų kūrimo kampanijos ir kt.)
  • Konversijų rodiklio optimizavimas puslapyje

Liūdna tik tai, kad, deja, visi šie optimizavimai niekada nesibaigs! Visa tai yra gerai, kiek paskutinį kartą optimizavote, nes niekas nesitęs amžinai:

  • Jūsų raktiniai žodžiai gali pasikeisti
  • Pasikeis dizaino tendencijos
  • Srautas iš tam tikrų šaltinių gali pradėti kristi arba visai sumažėti
  • Puslapio vartotojų srautai visada keisis

Kaip jau galite pastebėti, kai visi šie veiksniai, nuo kurių priklauso jūsų pradinė svetainės optimizacija, yra nepastovūs, todėl nuolatos keisis, tad jūsų svetainės optimizavimas niekada nebus užtikrintas visam laikui. Štai kodėl jums reikia nuosekliai pertvarkyti savo svetainę.

Svetainės pertvarkymo priežastis

Jei dirbate komandoje, kurioje nuolatinė kaita patapo norma, tuomet esate puikioje vietoje. Jei jūsų viršininkas jau supranta esminę kaitos vertę, tai suteiks daugiau šansų jums. Jūs neprivalote įtikinti savo kompanijos dėl to būtinumo.

Deja, daugelis organizacijų vis dar neįvertina nuoseklios kaitos poreikio, todėl pabandysime juos įtikinti.

Kai jūsų svetainės optimizavimas prastėja, kenčia jūsų svetainės našumas. Kai tai įvyksta, tai yra tarsi neigiamų faktorių domino efektas jūsų svetainėje:

  • Svetainės lankytojai (potencialūs klientai, klientai ir kt.) negali rasti to, ko ieško jūsų svetainėje (arba negali taip lengvai rasti jūsų svetainės), ir tai erzina.
  • Sumažėja srautas
  • Konversijos krenta
  • Pardavimų mažėja
  • Apyvarta pasiekia minimumą

Reziumė: Kai jūsų svetainė apsunkina jūsų vartotojus ir klientus, kyla problemų.

Štai kodėl jums reikia nuolatinės kaitos: kadangi jūsų svetainės našumas niekada nebus pastovus, todėl jūs turite ir toliau koreguoti savo svetainę, kad užtikrintumėte, jog jūsų našumas išliks aukščiausio lygio, o svetainė visada bus optimizuota.

Didelis ir sėkmingas verslas reguliariai imasi šių pertvarkymų, nes žino, kiek srauto ir pinigų rizikuoja prarasti.

„UX Myths“ praneša, kad didieji technologijų pramonės žaidėjai sėkmingai įgyvendina šią strategiją:

„Kad pertvarkymas būtų efektyvus, jis turi būti pagrįstas supratimu, kas veikia ir neveikia dabartinėje svetainėje ir kaip pasikeitė vartotojo poreikiai po paskutinio pertvarkymo. Daugeliu atvejų pakanka atlikti nedidelius vartotojo sąsajos pakeitimus. „Google“, „Yahoo“, „Amazon“ ir daugybė kitų sėkmingai įgyvendina šią strategiją: vargu ar galite pastebėti reikšmingų pokyčių jų svetainėse, nors jie ir nuolat tobulina savo dizainą “.

Jei šios sėkmingos įmonės supranta nuolatinio pertvarkymo būtinybę ir vertę, tada turėtumėte ir jūs bei jūsų verslas!

 

Nori NEMOKAMO svetainės ir marketingo strategijos audito? Registracija ČIA

 

Radikalūs pertvarkymai prieš mažus bei nuolatinis pertvarkymas-korekcijos

Korekcijos neturi vykti nevalingai. Tai yra katastrofa, nesvarbu, kokios didelės pastangos bus įdėtos. Jei norite atsakyti į klausimą, kaip dažnai turėčiau pertvarkyti savo svetainę? Turite stebėti savo svetainės analizę ir sekti KPI, kad galėtumėte priimti pagrįstą sprendimą.

Kai pastebite, kad jūsų svetainės našumas blogėja, laikas naujovėms. Atminkite, kad kai kuriais atvejais pertvarkymas nebūtinai turi būti “didžiulis” ar apimti visą svetainę. Kartais tiesiog užtenką pertvarkyti puslapį, puslapio elementą ar puslapius, kad optimizuotūmėte svetainę.

Svarbu suprasti-įsivaizduoti ką norite daryti ir kodėl, prieš priimant visiškai radikalius pertvarkymo sprendimus. „Nielsen Norman“ grupės ekspertai pataria įmonėms atsižvelgti į keletą veiksnių, prieš atliekant “kapitalinį” jūsų svetainės pertvarkymą, rašydami:

„Drastiški interneto svetainės pokyčiai kelia pavojų vartotojams ir tampa rizikingi verslui. Visai organizacijai ir vyresniesiems suinteresuotiems subjektams nutariant kurti naują svetainę – reikia daug lėšų ir pastangų. Organizacijos dažnai pradeda naują projektą su ambicingais terminais, kur su laiku mato tik kaip jis nusitęsia iki begalybės. Kai kurie projektai pradedami ir sustabdomi kelis kartus, o kiti projektai visiškai sustoja. Komandos pradeda jaudintis, bet netrukus pastangos tampa neveiksnios.“

Tačiau, tai nereiškia, kad visiškai pertvarkyti svetainę yra blogai ar to niekada nereikėtų bandyti. Projektuoti ir kurti naują svetainę nuo nulio yra visiškai pateisinamas spręndimas… Kai yra tinkamos sąlygos bei svarios priežastys, kaip aiškina „Nielsen Norman Group“:

„Dideli pokyčiai yra rizikingi ir jų reikėtų vengti. Tačiau turint rimtų priežasčių tam. Jei problemos viršija normas ir akivaizdžiai iškyla dar didesnės problemos, kurių nebeįmanoma pašalinti be šios priemonės, kartais geriausia imtis drąstiškų priemonių ir į tai reaguoti kuo greičiau.”

Todėl visiškas pertvarkymas yra visiškai optimalus sprendimas, jei verslui reikia visiškai naujos svetainės arba jei esama svetainė yra tokia problemiška, kad geriausias sprendimas yra visiškas ir radikalus pertvarkymas.

Ką reikia stebėti, kaip perprojektuoti

Įžvalgos ir rekomendacijos, kurias paminėjo „Nielsen Norman“ grupė savo ataskaitoje – svetainės analizė ir KPI rodiklių stebėjimas.

Čia yra keletas galimų analizės elementų, kuriuos reikia stebėti:

  • Jūsų svetainės lankomumo lygis
  • Šaltiniai, siunčiantys srautą į jūsų svetainę
  • Jūsų atmetimo rodiklis
  • Laikas, praleistas konkrečiame puslapyje
  • Jūsų konversijos koeficientas (-ai)
  • Vidutinė sesijos trukmė
  • Dažniausiai paliekami puslapiai
  • Puslapių peržiūrų skaičius

Pažvelkime į pavyzdį, kaip ši metrika turėtų įtakoti laipsnišką (ne radikalų) pertvarkymą

Scenarijus: seanso trukmė ir laikas, praleistas pardavimo / nukreipimo puslapyje, labai sumažėjo. Dėl to sumažėjo konversijų.

Analizė: peržiūrėję vartotojo / kliento atsiliepimus ir atlikę tam tikrus vartotojų bandymus, supratome, kad puslapis ir vartotojo srautai tame hame nesupranta to puslapio esmės ir nėra tinkamai vedami iki galutinio konversijos elemento. Dėl to daug vartotojų nesuprato, kas yra raginimo veikti mygtukas, todėl nespustelėjo jo.

Sprendimas: Pertvarkant reikia sutelkti dėmesį į puslapio neaiškumo ir vartotojų srautų problemą, kad būtų aišku, kad vienintelis puslapio tikslas yra paspausti raginimo veikti mygtuką.

KPI srityje visada stebėdami savo pagrindinius veiklos rodiklius taip pat galite gauti svarbios informacijos apie tai, ką reikėtų spręsti pertvarkant projektą.

Scenarijus: Staigus srauto sumažėjimas, kuris po kelių dienų ar savaičių nebedidėja. Kitaip tariant, tai yra nuolatinis srauto praradimas.

Analizė: patikrinę savo analizę pastebite srauto sumažėjimą iš vieno šaltinio: mobiliojo ryšio telefono. Toks scenarijus iš tikrųjų kilo prieš kelerius metus, kai „Google“ išleido savo vadinamąjį mobiliesiems pritaikytą atnaujinimą, kuris daugeliui svetainių, kuriose mobiliųjų įrenginių optimizavimas yra menkas, tapo „mobilegeddon“.

Sprendimas: pirmiausia įsitikinkite, kad jūsų puslapiai yra patogūs mobiliesiems, naudodamiesi įrankiais, tokiais kaip „Google“ pritaikytas mobiliesiems testas. Tada sutelkite savo dizainą ir UX komandas, kad įgyvendintumėte pakeitimus, kad jūsų puslapiai atitiktų naujus „Google“ standartus.

Jei labai kruopščiai stebėsite visus rodiklius, gausite tikslius duomenis bei visus atsakymus į tokius klausimus kaip dažnai turėčiau pertvarkyti savo svetainę?

Heatmaps’ai padėsiantys suprasti vartotojų ir lankytojų elgseną

„Google Analytics“ tikrai puiki vieta, kur turėtumėte pradėti sekti ir analizuoti savo svetainės metriką. Tai yra prieinama ir paprastam naudotojui.

Vis dėlto, jei ieškote šiek tiek “gilesnių” duomenų analitikų, visada galite naudoti heatmap’ų įrankius. Tai yra įrankiai, pateikiantys grafinį ir vaizdinį jūsų svetainės duomenų vaizdavimą, kad būtų atskleista konkreti vartotojo elgsena puslapiuose ar puslapių skyriuose. Trumpai tariant, šie įrankiai suteikia jums papildomos informacijos, kurios neturės kiti įrankiai, tokią kaip:

  • Kur vartotojai spustelėjo puslapį
  • Į kokius puslapio elementus jie pirmiausia žiūri
  • Kiek jie slenka žemyn puslapiu

Nereikia nė sakyti, apsiginklavę šiais konkretesniais duomenimis, galite pertvarkyti savo svetainę, kad ji būtų specifiškesnė, kad būtų užtikrintas geresnis svetainės našumas ir dėl to didesnis konversijos koeficientas.

Populiariausi heatmap’ų įrankiai yra šie:

Atsakymas, kaip dažnai turėčiau pertvarkyti savo svetainę?

Atsakymas aiškus: turėtumėte perprojektuoti savo svetainę, kai jūsų analizė ir pagrindiniai rodikliai sako, kad jūsų svetainės našumas mažėja. Štai kodėl jūsų svetainės metrika yra labai svarbi jūsų sėkmei. Esmė ta, kad visada turėsite atlikti pertvarkymą; laikas ir dažnis gali labai skirtis.

Atsižvelgiant į daugybę nuo jūsų nepriklausančių veiksnių, kitas jūsų pertvarkymas gali būti už kelių mėnesių. Jei išleidžiamas ypač nemalonus „Google“ algoritmo atnaujinimas, dėl kurio jūsų srautai sumažėjo, tada nedelsdami atlikite korekcijas!

Prisiminkite svarbiausią dalyką, kai klausiate savęs, kaip dažnai turėčiau pertvarkyti savo svetainę? Visada turite reguliariai stebėti ir tikrinti savo svetainę, kad išliktumėte analitikos viršuje, kad visada žinotumėte optimaliausią laiką laipsniškam korekcijų atlikimui.

Nori NEMOKAMO svetainės ir marketingo strategijos audito? Registracija ČIA

 

Vienas komentaras įraše “Kaip dažnai turėčiau atnaujinti svetainę-internetinį puslapį?”

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Skambinti DABAR