Naujienos

Svetainių kūrimas UX/UI Dizainas Web dizainas

8 esminiai patarimai, padėsiantys sukurti svetainę, kuri parduoda!

Svetainė vis dar yra geriausias būdas sukurti bazę, kurioje žmonės gali būti informuojami apie tai, ką darote, susisiekti su jumis ir įsigyti jūsų produktus.

Nesvarbu, ar esate profesionalas, turintis kūrybinę studiją, kurios įrankiai vertinami už tokią pačią kainą kaip ir naujojo „Cadillac“, ar tiesiog menininkas mėgėjas, kuris išmaniajame telefone kelia įdomius kūrinius, svetainę sukurti yra pakankamai lengva, tačiau gali būti pakankamai galingas atparos taškas, kuris padės pastatyti jūsų karjerą.

Šiame straipsnyje aptarsime 8 skirtingas idėjas, kurias turėtumėte atsiminti kurdami savo svetainę.

Mėgaukitės!

1.) Pasirinkite platformą, kuri siūlo paprastą naudojimą ir neturi jokių apribojimų pritaikymui

Naršydami pamatysite tokius sprendimus kaip „Wix“, kuriuos galite sukurti kokybiškomis svetainėmis keliais paspaudimais. Rinkodaros bendruomenėje išgirsite, kaip „WordPress“ giriasi kaip universaliausias būdas sukurti svetainę. El. Prekybos pasaulyje išgirsite, kad „Shopify“ yra rekomenduojamas kaip geriausias būdas lengvai parduoti internetu. Galiausiai, programavimo bendruomenėje, išgirsite įvairius atsakymus, pradedant nuo sudėtingų užpakalinių schemų naudojimo, tiesiog sukuriant statinę HTML / CSS / Javascript svetainę.

Mano paprasta rekomendacija yra pasirinkti platformą, kuri jūsų poreikiams suteikia ir universalumo, ir patogumo. 90% žmonių atsakymas bus „WordPress“.

2.) Įsitikinkite, kad stebite tinkamą metriką

Dažniausias svetainės analizės stebėjimo įrankis yra „Google Analytics“. Tai galingas, lengvas ir palyginti paprastas naudoti.

Dauguma žmonių paprasčiausiai peržiūri savo srauto grafiką, kad sužinotų, kiek konkrečių lankytojų atvyko tam tikrą dieną.

Tačiau ar žinojote, kad galite naudoti „Google Analytics“ pardavimams, naujienlaiškių registravimui stebėti, ko žmonės ieško jūsų svetainėje ir net kiek kartų žmonės atsisiunčia jūsų nemokamus arba mokamus pasiūlymus/prekes?

Behaviour Flow

Viena savybė, kurią aš tikrai naudoju, yra vadinama „Behavior Flow“. Tai rodo skirtingų nukreipimo puslapių jūsų svetainėje grafiką ir tai, kur jie patenka peržiūrėję tą konkretų puslapį (pvz., Eina į jūsų puslapį apie puslapį, eina į jūsų parduotuvės puslapį, išeina iš jūsų svetainės ir pan.).

Taip pat rasite ir kitų gana vertingų metrikų, kurias galėtumėte stebėti savo svetainėje:

  • Kiek apsilankymų per mėnesį surenkate savo svetainėje
  • Vidutinis vartotojo praleistas laikas jūsų svetainėje
  • Kokie socialiniai kanalai generuoja daugiausia srauto
  • Kas generuoja didžiausias apyvartas
  • Srauto elgsena svetainėje (žr. Aukščiau pateiktą pavyzdį)

3.) Testuokite savo puslapio krovimo laiką ir gerinkite jį

Anot „Kissmetrics“ tinklaraščio:

„40% žmonių palieką svetainę, kurios įkėlimas užtrunka daugiau nei 3 sekundes.“

Neužtenka vien paleisti svetainę ir palikti ramybėje ją amžiams. Labai rekomenduoju – iškart nueiti į populiarų svetainės greičio matuoklį „Tools.Pingdom.com“ ir įvesti savo svetainės URL. Kokį balą gavai? Taip pat rekomenduojama keletą kartų išbandyti savo svetainę „Pingdom“, nes rezultatai skirsis.

Jei jūsų rezultatas buvo didesnis nei 6 sekundės, turite šiek tiek padirbėti. Jei tai yra daugiau nei 2 sekundės, vis tiek turėtumėte stengtis, kad jūsų krovimo laikas būtų greitesnis.

Čia pateikiami keli greiti svetainės paspartinimo būdai:

  • Kešavimo modulis – „WordPress“ svetainėse tai atlikti gana paprasta. „WP Total Cache“ yra mano pagrindinė rekomendacija, tačiau atminkite, kad prireiks šiek tiek padirbėti ties konfigūravimo darbais.
  • „Cloudflare“ – tai padės padidinti svetainės saugumą ir apsaugoti save nuo DDOS atakų, „Cloudflare“ taip pat gali pagreitinti jūsų svetainę užsienio šalyse.
  • Atnaujinkite hosting’ą – jei galite sau leisti, hostingo plano atnaujinimas yra puikus būdas sumažinti jūsų svetainės įkėlimo laiką.
  • Išjungti nereikalingus papildinius („WordPress“ vartotojai) – jei naudojate „WordPress“, patikrinkite, kiek įjungėte papildinių. Jei įjungėte daugiau nei 20 (ar net 10 ir daugiau) papildinių, yra didelė tikimybė, kad jūs esate atsakingi už jūsų lėtą įkėlimo laiką.

4.) Jei ką nors parduodate, svetainė turi būti profesionali

Nesvarbu, ar esate nepelno siekianti organizacija ar parduodate brangias paslaugas/prekes, turite pasirodyti profesionalūs ir patikimi.

Laimei, jums nebereikia būti profesionaliu interneto dizaineriu, kad galėtumėte kurti puikiai atrodančias svetaines.

Puikus būdas pasiekti stulbinančiai atrodantį tinklalapį be pernelyg didelių pastangų yra įsigyti „WordPress“ aukštos kokybės temą. Pačios universaliausios svetainių kūrimo platformos – nesvarbu, ar naudojate „WordPress“, ar „Shopify“ – turės kažkokią jų redagavimo sistemą, kurioje vartotojai galės kurti ir redaguoti savo pasirinktą temą.

50–100 EURŲ vertės temos pirkimas iš patikimo kūrėjo gali būti labai protinga investicija, kuri akimirksniu padidins klientų pasitikėjimą jumis įsigyjant pirkinį/paslaugą.

5.) Atminkite, kad paprastumas yra internetinio dizaino sėkmės raktas

Pažvelkite į „SmartSale“ pagrindinį puslapį. Ji labai minimalistiška – gerąja prasme.

Kai vartotojas apsilanko „SmartSale“ pagrindiniame puslapyje, yra tik dvi pagrindinės vietos, į kurias reikia atkreipti dėmesį: 1) raginimas veikti (eiti į sėkmės istorijas) ir 2) navigacija, turint TIK svarbiausias nuorodas, kurias vartotojas turėtų aplankyti.

Kalbant apie navigaciją, daug kur žmonės daro didelę klaidą. Daugelis žmonių savo navigacijoje pateikia tiek daug skirtingų nuorodų, o tai apsunkina galutinio vartotojo apsisprendimo procesą.

Vis dar manote, kad jūsų naršymo meniu yra tobulas net turint daugybę skirtingų nuorodų? Išbandyti šį.

  • Atsisiųskite „Google Page Analytics“ naršyklės plėtinį
  • Eikite į savo pagrindinį puslapį ir įgalinkite plėtinį.
  • Pažvelkite į procentinę navigacijos dalį

Pamatysite kažką panašaus aukščiau esančiame paveikslėlyje.

Dabar kyla klausimas: „Kokios mano naršymo nuorodos sulaukia nulinio paspaudimo?“

Stats

6.) Padėkite žmonėms lengvai su jumis susisiekti ir taip pat stebėti jus socialinėje žiniasklaidoje

Labai dažnai susiduriu su tokiomis svetainėmis, kuriose tiesiog neįmanoma surasti kontaktinių duomenų. Kartais kontaktinės formos net nėra!

Įsitikinkite, kad niekam nėra sunkumų su jumis susisiekti jūsų svetainėje. Paprastai man patinka įdėti el. pašto adreso kontaktinę formą, savo „LinkedIN“ ir „Facebook“. Tokiu būdu, nesvarbu, kokia yra vartotojo pasirinkta komunikacijos platforma, jūs turite tinkamą nukreipimą.

7.) Kiekvienas jūsų svetainės puslapis turi turėti VIENĄ aiškų tikslą

Grįždami prie paprastumo idėjos, jūs norėsite, kad kiekviename svetainės puslapyje būtų galvoje TIK vienas aiškus tikslas, o ne keli.

Jei dirbate produkto puslapyje, norėdami parduoti prekę, nebenorėsite turėti daugiau dėmesį nukreipenčių sričių – pvz., reklamuoti savo socialinius kanalus, rodyti naujausius įrašus ir pan.

Daryk paprastai. Laikykite jį sutelktą į vieną tikslą.

8.) “Statyti” elektroninių paštų bazę

El. paštas yra turbūt seniausias internetinės rinkodaros kanalas.

Vis dėlto 2017 m. elektroninio pašto galią naudoją visi – nuo „Fortune 500“ generalinių direktorių iki pasaulinių superžvaigždžių muzikantų.

Pagalvokite apie el. paštą kaip stabiliausią bendravimo su savo auditorija platformą. Palyginus su socialinės žiniasklaidos rinkodara – „Facebook“, „Twitter“, „Snapchat“ ar bet kuo kitu, kurio rytoj gali būti išleistas naujas algoritmas, kuris perpus sumažins jūsų gerbėjų pasiekiamumą. Tai atsitiko „Facebook“ prieš kelerius metus ir daugeliui žmonių, kurie priklausė nuo „Facebook“, jų pajamos sumažėjo per naktį.

Tuo tarpu el. pašto adresų sąrašas yra daug labiau nuspėjamas. Naudodami inovatyvius el. pašto rinkodaros įrankius, kuriuos šiandien turime, galėsite lengvai suskaidyti savo prenumeratorius ir klientus (arba suskirstyti juos į kategorijas) ir išsiųsti jiems el. laišką, kuris jiems yra aktualiausias.

Baigiamosis žodis

Atminkite: paprastumas dažniausiai yra geriausias apibūdinimas puikios ir gerai konvertuojančios internetinės svetainės. Kurdami savo svetainę, turėkite tai omenyje.

Nepamirškite išklausyti kolegų nuomonių! Jūsų dizaine yra daugybė smulkmenų, kurių nepastebite arba nematote, kad tai yra svarbus aspektas – tai gali atbaidyti jūsų lankytojus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Skambinti DABAR